15/5 webinar: Ett starkt varumärke i en fragmenterad värld – går det?

15/5 webinar: Ett starkt varumärke i en fragmenterad värld – går det?

Onsdag 15:e maj kl 09.00

 

Idag krävs det mer av varumärken än någonsin. De behöver inte bara vara distinkta, attraktiva och tydliga, de behöver också skapa en enhetlig upplevelse som spänner över alla kanaler där kunderna finns.

Varumärkesbyrån OKTO jobbar med varumärken som Scania, Oatly, Elon och Mäklarhuset, och har en gedigen erfarenhet av att utveckla varumärken som tar för sig, håller ihop över hela kundresan och bygger affären.

Vi kommer att reda ut vad kärnan i enhetlig varumärkeskommunikation egentligen är och vad man behöver för att bygga ett starkt och sammanhållet varumärke i en spretig värld. Vi kommer dessutom att identifiera de vanligaste utmaningarna och visa på några nycklar för att ta ditt varumärke förbi dem.

 

ANMÄL DIG VIA DEN HÄR LÄNKEN:

https://www.crowdcast.io/c/okto?utm_source=marknadscheferna&utm_medium=linkedin&utm_campaign=okto&utm_id=webinars


© copyright 2021. All RIghts Reserved